1-Ürünümü iade etmek istiyorum.İade şartları nelerdir?
İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 14 iş günü içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.
İade işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş bilgi formunun arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir.
İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile gönderilmelidir.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ( örnek : orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade işlemlerinde kargo ücreti Varol İletişim'e aittir. Anlaşmalı kargolarımız ve anlaşma kodumuz için lütfen iletişime geçiniz.
2-Ürünümü nasıl iade edebilirim?
Ürünlerinizi iade şartları dahilinde (30 gün içerisinde) eş değer ürünle değiştirebilirsiniz.p>
Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydı ile kargo ile geri gönderebilirsiniz.
Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri sadece online mağazamıza iade edebilirsiniz.
4- Siparişimi Ne Zaman İptal edebilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, online müşteri destek merkezimizi arayabilir e-posta gönderebilirsiniz.
5- Kargo şirketi ile ürünü nasıl İade edeceğim?
Anlaşmalı Kargo Şirketleri ve Anlaşma Numaralarımız için lütfen iletişime geçiniz.
6- İade Adresi nedir?
İade Adresimiz İletişim Sayfamızda mevcuttur.
7- Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı kargo firmalarımızın web sitelerinden teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
8- Ürünümü İade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
İade edeceğiniz ürünlerin Kargo Ücreti Varol İletişim tarafından ödenmektedir.
9- Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?
Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 14 iş günü içerisinde hesaba yansımaktadır. Kapıda ödeme iadeleri ise kargo bize ulaştıktan sonra 14 iş günü içerisinde verilen İban hesabınıza yapılmaktadır.
10- Taksitli ödemelerim iadesi nasıl yatırılıyor?
Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
11- Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?
Ürününüz normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İnceleme Süreci hakkında bilgi almak için sitemizden Garanti Kapsamı Bölümünü kontrol edebilirsiniz.
Sipariş ettiğiniz tüm ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra, özenle paketlenir.
Firmamız, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren faturası ile birlikte 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz.
KULLANICI HATALARINDAN MEYDANA GELEN PROBLEMLERDE, İADE VE DEGİŞİM KABUL EDİLMEMEKTEDİR.
Yine de üründe meydana gelen arızanın üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz durumlarda, ürünün kalite kontrol birimimiz tarafından incelenmesi için faturası ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz.
İade edilecek ürünün standart aksesuarları ile birlikte 14 iş günü içerisinde eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de iade ile birlikte gönderilmelidir.
İade işlemi için ürün faturası veya tarafınıza gönderilen sipariş bilgi formunun arka yüzündeki formun doldurulmuş olması gerekmektedir.
İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile gönderilmelidir.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş ( örnek : orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade işlemlerinde kargo ücreti Varol İletişim'e aittir. Anlaşmalı kargolarımız ve anlaşma kodumuz için lütfen iletişime geçiniz.
2-Ürünümü nasıl iade edebilirim?
Ürünlerinizi iade şartları dahilinde (30 gün içerisinde) eş değer ürünle değiştirebilirsiniz.p>
Geri Gönderim: İade edilmek istenen ürünleri kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olması kaydı ile kargo ile geri gönderebilirsiniz.
Online mağazamızdan almış olduğunuz ürünleri sadece online mağazamıza iade edebilirsiniz.
4- Siparişimi Ne Zaman İptal edebilirim?
Siparişiniz kargoya teslim edilmemişse, online müşteri destek merkezimizi arayabilir e-posta gönderebilirsiniz.
5- Kargo şirketi ile ürünü nasıl İade edeceğim?
Anlaşmalı Kargo Şirketleri ve Anlaşma Numaralarımız için lütfen iletişime geçiniz.
6- İade Adresi nedir?
İade Adresimiz İletişim Sayfamızda mevcuttur.
7- Kargo şirketi ile yapmış olduğum iadeyi nasıl takip edeceğim?
Geri gönderimlerinizin depomuza ulaşımını anlaşmalı kargo firmalarımızın web sitelerinden teslimat numarası ile sorgulayabilirsiniz.
8- Ürünümü İade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
İade edeceğiniz ürünlerin Kargo Ücreti Varol İletişim tarafından ödenmektedir.
9- Ücret iadesi nasıl ve ne zaman yapılıyor?
Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 14 iş günü içerisinde hesaba yansımaktadır. Kapıda ödeme iadeleri ise kargo bize ulaştıktan sonra 14 iş günü içerisinde verilen İban hesabınıza yapılmaktadır.
10- Taksitli ödemelerim iadesi nasıl yatırılıyor?
Bankanız tarafından iadenin kredi kartınıza geri ödemesi – ödeme şeklinize göre - taksitli olarak yapılmaktadır. İadenin taksitli olarak kredi kartınıza yansıtılması tamamen bankanızın uygulamasıdır. Konuyla ilgili bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.
11- Satın aldığım ürün kullanım sonrası bozuldu/özelliğini yitirdi. Ne yapmalıyım ?
Ürününüz normal kullanım şartları içerisinde üretim hatasından kaynaklanan bir nedenle bozulduğunu / özelliğini yitirdiğini düşünüyorsanız iade şartları çerçevesinde iade edebilirsiniz. İadeniz depomuza ulaştıktan sonra kalite güvence birimimiz tarafından inceleme sürecine tabi tutulacaktır. İnceleme Süreci hakkında bilgi almak için sitemizden Garanti Kapsamı Bölümünü kontrol edebilirsiniz.
Sipariş ettiğiniz tüm ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra, özenle paketlenir.
Firmamız, iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Neden belirterek, ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünleri teslim tarihinden itibaren faturası ile birlikte 14 iş günü içinde iade edebilirsiniz.
KULLANICI HATALARINDAN MEYDANA GELEN PROBLEMLERDE, İADE VE DEGİŞİM KABUL EDİLMEMEKTEDİR.
Yine de üründe meydana gelen arızanın üretimden kaynaklandığını düşündüğünüz durumlarda, ürünün kalite kontrol birimimiz tarafından incelenmesi için faturası ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz.